Did I mention


Ja! så var den "lata" delen av veckan slut!
idag har jag klippning och jobb på hotellet, och mellanåt tänkte jag hinna på stan en stund! Måste byta storlek på en julklapp och fler julklappar behöver köpas!
I morgon väntar mer jobb börjar 7 och man vet aldrig när slutet kommer! Träning på kvällen iallfall och tänkte hinna träffa rebecca som åker på fredag! jag är svart av avundsjuka==(
och på tal om fredag är det fest som fan!!!! har nu jobbat två hela helger irad och jag är taggad som fan =) lördagen och söndagen väntas jobb! jag tror att jag överlever.
Boende oc flyg till sthlm är klart och snart betalt, känner att det kommer att bli så jäkla bra bara=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0