dagen innan!

sista passet är jobbat före jul och jag har ledigt i morgon=)
sista julklapparna är inhandlade
plus till julklappsleken
ska packa ihop alla saker jag behöver till i morgon sedan åker jag till pappa för att ha uppesittarkväll och sedan sova där! Julmys, sällskapsspel osv!!
Annandagen är vvvväldigt nära nu! kommer bli strålande, är hur taggad som helst (som alla andra) och jag känner doften av hemavan! FRISKTTTTTT
det kommer bli king, har alkoholen i beredskap, packningslistan börjar fyllas och tvätten är rrrrren!
så det som är kvar; GODJUL=)


(PS. mamma är trendig och har en svartglittrig julgran!!! jag är upprörd eftersom jag anser att julen är en tradition, inget mode)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0