27 ddddec

iiii morgon smäller det, och i går smällde det!!! en helt fantastisk kväll=)
EN bula och blåmärke över övonbrynet senare alltså!!!


och tydligen ska vi vara lika... vet inte om jag håller med!





Som sagt, imorgon drar vi till norrut och Hemavan, nyåret ska firas och bella ska firas=) skidorna kommer att glida och vi kommer att inte att avlida =) (rimmet där) KOMMER bli storslaget
Vi är tillbaka den 2a januari och därefter är det fest hela januariiiiiiii=)¨
OK nu MÅSTE jag börja packa,åååh jag ber till gud att jag intepackar för mycket=)hhhhehe
peace and love, hör gärna av er=) see you



2008
Hur har året nollåtta varit för dig?
det bästa i mitt liv hittills!
Bättre än förra året? ja kan jag säga=)
Har du träffat några nya vänner? jamen självklart!
Isåfall vilka? en hel del, vi tar det en annan dag!
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? sommaren och ja, nej! Hela året! 18år såklart=) Rihanna
Har du flyttat under år nollåtta? nnnepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? flllera såklaarT=)
Isåfall vilken? va jobbigt! för många

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollåtta?
kärlek hhhhhhm
Har du strulat med någon? typ inteeeee, hmmmm jo kanske. det kommer jag inte ihåg isåfall
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? hemligt? vad är det för skit?=)

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? nej, tack gud
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? tror inte det=)
Har du varit i slagsmål? bara emellan

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? 
varför ångra saker? men svar JA
Isåfall vad? skulle du bra allt vilja veta va?
Har du skämt ut dig? varjedag=)
Har du ljugit för en vän? ljugit, hm! isåfall bara oseriös och obetydande
Har du gjort något dumt mot en vän? jag var arg på elin igår =(
Har en vän gjort något dumt mot dig? HAHA ELIN? trästockssssss... fast det räknas ju inte=)


SKOLA

Har någon varit elak mot dig på skolan? njet
Hatar du någon på din skola? av vilken anledning ska man hata?
Har du gjort något framsteg? faktiskt=)
Har du haft alla rätt på ett prov? YES!!!

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? yes
Har du förlorat en vän? förlorat, glidit ifrån kanske
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Jaaa=)
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du haft en relation med en vän? haha otydlig fråga
Har du många killkompisar? lagom kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0