2008

jaa, eftersom jag kommer att spendera de sista dagarna av 2008 på andra breddgrader tänkte jag sammanfatta det här året med lite bilder och text.
Vad har egentligen hänt?


2008 började i hemavan med massor av festligheter!

Första lagliga utgången, station =)
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Jag ooch Elin hade fyllt 18, och klart att det skulle firas=)
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden

Fleera förfester, Station och Balzac

Sundsvallsshopping med Jessica!



12 mars Rihanna och Stockholm (L)
Klicka f�r att st�nga bilden
Påsk! Branschkväll på balzac!




Turkiet med Rebecca Sandra och Bella April/Maj
Klicka f�r att st�nga bilden
Maj! Alla tjejer med 3 rättersmiddag och vin=)


Julia 17 år!

2dagar på brännbollsyran i Umeå




Skolavslutning beyder massa fest=)

Klassen=) Gullhår=)

Camilla och Johans Bröllop=)



Familjesemester=) Oslo, Danmark, Tyskland..

sol och bad=)


Göteborg med Sarah Ida Emma och Emma!


Stadsfesten=)


sommarförfesterna=)

Sundsvalls gatufest!!


Junsele med familjen=)

Pdol!! gick inte riktigt som planerat..

Trästocks=)







Storsjöyran, Östersund=)======) helt klart det bästa!!!




Roadtrip 2008 med Elin Rebban Bella (Frida) Sthlm, Uppsala, Ö-vik

Emelie 18år (synd att jag intehittade en bild på henne)

Bellas infyttningsfest=)






Malaysia! Med Mamma Per och Lisette=)




Ida och Eves fest! Förfest med ida m flera=)





Stockholm med Emelie (och vinet) haha=)

Emma E 18 år=)





Personalfester med aurum=)

Happis + alko!

världens bästa tjejer=)

Halloween med en hel drös sköna brudar=)

Branschkväll=)

Lucia, förfest och balzac=)


Annandagen, förfest i Tjärn och Station =)





Åhåå året har varit helt fantastiskt!! Se bara på alla dessa bilder och minnen! har säkerligen missat flera tillfällen och bilder, men jag tycker att det här är rätt bra ändå!
Helt klart det bästa året i mitt liv men de bästa vännerna som man kan hitta, utan tvekan! Jag är så glad att jag har er=) you know
2009 kommer bli lika underbart, ffffffför det blir ju vad man gör det till, right?
Enda bilderna från det här året jag missat är Bellas födelsedag och början av nyårshelgen! Det får jag tjuv lägga in senare när vi upplevt det, heehe=)
tack alla som medverkat! love yyyyyyou all=)

Kommentarer
Postat av: YNYyy

Jag gillar detta inlägg!=D MKTSÖTABILDER!

2008-12-28 @ 14:16:21
Postat av: Lisette

Sa fina bilder!! Gott nytt ar gumman! Saknar dig saa mycket. ha en bra nyars! och ta det lugnt! kram!

2008-12-31 @ 05:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0