klaaaaart!

hämtat passet (yes)
köpt godis till lisette
köpt tuggummi och halstabletter
köpt resetandborste +tandkräm
köpt batterier
satt igång tvätten

har kvar att:
renbädda
torka trappen
packa
träning
mys med elin

skolan har nu börjat om och det känns helt okej! nästan bra faktiskt :)
Har världens bästa schema med en full dag och en ledig dag! Kommer få utökad apu så jag även får studiebidrag!
FUnderar även om jag verkligen ska gå spanska. Återstår att se senare.
Försöker att göra mitt bästa för att inte packa så mycket. Isåfall blir det första gången jag lyckas.
Ska försöka vara helt okontaktbar i 16 dagar. Har med mig mobilen som jag slår på om jag vill någon något eller för att använda som kamera! KOMMER bli guld.
Så, semster till 7/9.
från och med i morgon 6.40 då planet lämnar falmark.

lev livet när du kan och ta resten senare. ha ett bra liv till nästa gång :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0