jamen måndag!

det är måndag i dag och i morgon är det tisdag. tisdagen som ylven fyller arton ååår. det är WIE!
Var på polisstationen i morse, håller alla tummar jag har för att jag får det på torsdag, annars blir det ett provosoriskt pass för 1000 enkronor. inte roligt!
tog kort till körkortet på expert och ska skicka in det i morgon! så dimper det nog ner i brevlådan när jag liggar på playaan. Så sjukt så jag längtar. Även om brännan inte fastnar på min kropp ska det bli så oerhört skönt att få vakna på morgonen och veta att jag inte har några måsten. det är semester för mig.
Färgade håret idag innan jag cyklade i SPÖregnet med paraflax till jobbet för möte. jag var mörkbrun på framsidan av byxorna och beige på baksidan.. ni kan gissa hur mycket plask jag hade i skorna!!?
På mötet pratades det en hel del, efter 2,5 timmar flydde jag till nästa möte. dessa möten!
Grillning hos bella och en jäääkla massa dans. jag var nykteroch de festade. tänkte mest på att jag ska jobba i morgon och tänkte få en någorlunda tidigkväll!
I morgon är det sista dagen på sommarlovet. När jag tänker tillbaka så har det bara rusat iväg. Och vad har egentligen hänt?
3 juni började mitt sommarlov, lite partaj hos Julia för att sedan komma stupfull till Rebecca mitt i te-juntan. 2orna och 3ornas avslutning firades hos camilla där jag drack way to much, och hade så fruktansvärt roligt! Bröllop, jobb och sedan var jag i oslo. En färja till Danmark och sedan en sväng förbi tyskland.
17 juni mötte jag ett gäng glada tjejer på centralen i Gbg. Sarah, Ida, Emma och Emma och shoppningen/partyt brakade loss.En tågresa hem och sedan jobb 7 dagar i sträck.
Stadsfesten tog ingen det lugnt. Inget kunde stoppa mig, inte ens utslag eller kramper i magen, så vi röjde på dansgolvet i öltälten istället!
Jobbet tog mig samman och efter många byten fick jag och emelie ledigt 5 juli. Sundsvalls gatufest var på gång. Buss och bil, sedan var vi på busstationens parkeringsplats aspackade! Ett smitningsförsök och hopp över grindar satt vi på ett hotellrum i centrala sundsvall och drack och pratade. Emelie diggade håkan och jag bara log. Mer dans och ännu mer breakdance! På hemvägen "råkade" vi in på Birsta city och ikea.
Jobb jobb mera jobb. Det gäller att vara effektiv!
Helgen efteråt. Hemmafester och jag och elin besökte 18års fester. Jobba mera och efteråt trästocks, besviken på elin, but heeey. väldigt roligt ändå!
Junsele med Anna, Pappa och Jimpan där vi tittade på djuren, gick promenader, spelade minigolf och grillade! tog bussen hem för att hinna träna och sedan var jobbvardagen tillbaka.
Piteå dansar och ler, många kallar det något annat. Och jag håller med! Inget mer att säga.
mera jobb och Massor med packning+ fest. Förfest hos sandra sedan utgång så jag inte kunde köra första biten till yran. Vaknade upp 2 timmar efter jag hade somnat och sedan efter ett besök på Mogges grill landade vi i husvagnen i Östersund och festen var på G! Torsdag, Fredag och Lördag. Inget körkort eller Bankomatkort för jag och Julia. Ingen kamera för Rebban, Min favvokjol fick oljafläckar av bilen, punka och glömde min kudde. Poppade hela vägen från boliden till skellefteå och ingen gata var lugn!
Tvätta duscha sova, sedan var jag i piteå och jobbade varje dag, 7 dagar i rad. festas hann det också! både onsdagen och fredagen men utgång båda gångerna! Packa ihop nolia på rekordtid och jessica som körde som en dåre till piteå för att vi skulle få sova så länge som möljigt!
Hem för att tvätta och packa igen. Tandläkaren och sedan var Roadtrip 08 igång. den omtalade! Ö-vik Uppsala och Sthlm! Fan så vi rockade (Förlåt tomten) The voice festivalen med Flo-rida och alla andra. Ibbe och David. Mer att säga? det ägde.
Hemresan. Överdrivna farter då bella sov och Sthlm-Sundsvall på mindre än 3 timmar. YES
Massor med melontuggummin i godishuset och nu är vi hemma!
har packat upp, tvättat och väntar på att packa igen. Inflyttningsfest hos bella ikväll och jobb i morgon.

jag har insett att nästan varje gång jag festat i sommar har jag börjat klockat 6 morgonen därpå. Hur jag lever? fråga inte mig. Allting går om man vill.  Alling som jag vill kan jag göra  a-a-a-aaaaa
Det var mitt lov i korthet. FY så jag har haft roligt, den bästa sommaren ever.
Och det bästa är att det är ni och jag, mot världen!

Magnus uggla äger, ABBa äger ännumer och mina vänner är det bästa som finns. Idag var PRECIS alla samlade.tack

having the time of your life!!!!!!!!!!!!!!!


Mer bilder från sommaren finns här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0