here wo go again

i söndags var det min sista dag på nolia. Inte överdrivet med folk sedan ihoppackning och vi har aldrig gjort det så fort tidigare! Halv 9 lämnade vi piteås innerstad och efter lite överdrivet höga hastigheter var vi hemma på max 35 min! Tog mig en dusch innan jag gick och lade mig och sooov länge! ungefär 11 timmar och det behövdes verkligen efter 7 dagars jobb á 11 timmar!
Vaknade igår halv 11, steg upp och gjorde mig i ordning och cyklade in till stan. Hittade ett par jeans på världens rea som jag var tvungen att köpa, beställde ett nytt bankomatkort och köpte melontuggummin!
Hade möte klockan 13 och sedan kund klockan 15. Klipp/Färg + slingor och det gick som smort! Lika roligt varje gång :-)
Kom hem vid halv 6 och åt lite innan träningen, vilade en stund för att undgå mjälthugg och körde sedan till Myckle.
Eftersom att det var första träningen nu på 1,5 vecka ska jag inte klaga! det gick fint.
Duschade och cyklade till elin åt mer melontuggummin och slingade hennes hår, somnade därefter till Pretty woman.
Vaknade klockan 8 av väckaren men insåg att jag fick sova betydligt längre. Klockan 5 i 10 stegade jag in hos tandläkaren och där gick allting bra! Cyklade förbi jobbet, tittade på schemat och njööööt av att det är min första dag på semestern. En tväris in på El-gigen för att lämna in min kamera som mest troligt har gjort sitt!
Nu ska det PACKAS i små mängder (om jag kan) brukar misslyckas varje gång och sedan bär det av söderut. Inga planer, bara Övik Stockholm och Uppsala är det tänkt att vi ska besöka! Roadtrip08 har tagit sin fart.
Fan va gööööttt kommer mest troligt hem söndag, vet ej med säkerhet. Har iallfall möte på måndag och skolan på onsdag, sedan väntar bara beachen på mig på fredagen och 15 dagar framöver OCH LISETTE!!!
MITT liv är guld :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0