från början till slut

Roadtripen har nått sitt slut, sorligt nog. Ingen satte sin rumpa i bilen frivilligt i morse klockan sju.
Ialllfalll så har vi haft så fruktansvärt roligt att jag inte vet riktigt vart jag ska börja.
VI åkte i tisdags, var framme i ö-vik vid fem, och anälnde på paradisbadet, alla 4 + frida var less innan stängning! varför var allting så roligt när man var liten?
Åt middag på en supermysig kinarestaurang innan vi åkte till elin och fridas morfar som bodde på ett av världens finaste tomt i världens finaste hus, jag svär.
satt och spelade kort länge och pratade ännu längre innan vi i regnet sprang till husvagnen som stod redo på gården för att sova!
Åkte mot uppsala vid tolv. Kom fram, lagade tacos, vilade och gick till Anja! Mys, te, kort och film sedan gick jag och elin hem i mörkret med grodorna!
vaknade nästa morgon med ett leende på läpparna! Shoppping och grönan stog på spel!
fredagen betydde stan, dansföreställning, alkohol och supermysig turkisk restaurang, även om jag beställde grillad lax! superbra!
lördag var det ännu mera stad och thairestaurang innan vi intog the vocie-festivalen med Flo-rida! KING alltså. Get low var mäktigt!
och världens snyggast. överdrift jag vet. men ändå! fina killar

och resan hem! pusssochkram

livet rockar! 5 dagar till malaysia. guld
skolan är guld, livet är guld, vänner är guld, familj är guld. ALLT är guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0