17 augusti

när jag och elin traskade hem en bit in på småtimmarna i uppsala i onsdags tyckte jag att det var ovanligt mörkt! Jag tänkte att "här uppe" är det inte mörkt än, men ack så fel!
När jag cyklade hem från bion nyss var det mörkt. På ett sätt kändes det väldigt mysigt, men på ett annat lite obehagligt.
Mamma Mia var världens bästa tror jag. Väldigt bra iallfall. åhå!  Jag satt med ett brett leende under hela filmen och bara njöt av filmen som gjorde mig alldeles varm inombords. Vill se igen och igen!
Elin var iallfall min date och vi hade tur att få nästan de bästa platserna. Prick i mitten tre rader från längst upp.

Har tvättat alla kläder från resan och packat upp allting, så nu är det nästan på tiden att kläderna åker ner iväskan igen. Dock inte fullt lika mycket som jag tog med mig eller kom hem med. Köpte faktiskt några saker! Skor, jeans, klänning, tshirt, tröja, bälte, pincett och nagellack. Thats it. love=)

Imorgon är det fullt upp iallfall. Mamma hade märkt att mitt pass går ut i januari vilket är om 5 månader, ett pass måste vara giltigt i 6 månader efter att man landat i Sverige igen, vilken miss! Ska alltså till polisstationen i morgon direkt när det öppnar. efter hade vi planer om jordgubbsplockning, men en fågel kvittrade i mitt öra om att det ska spöregna i morgon, så vi får omplanera!
Efter det har jag receptionsmöte klockan 13 på jobbet och sedan ett till möte klockan 16! Träning klockan halv 8, men jag undrar hur det ska gå när jag helst vill amputera bort min hals för tillfället!
Tisdag väntas jobb på salongen, Emma och Sandra vill bli stylade innan jag åker! Jag skulle också behöva göra något åt mitt hår!
Sedan väntar jag ivrigt på att skolan ska börja om! Ska bli hur kul som helst faktiskt, även om det inte varar så länge! två dagar kvar, snart. jjjjjjiipppie! can´t wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0