You're so ugly when you cry

vilken fin dag. jag har verkligen varit på toppenhumör och haft det fullt upp!
Började medatt ta en dusch när jag vaknade, var nästan så att jag inte ville gå ur eftersom att jag vet att jag kommer att frysa när jag nästintill har minusgrader i mitt rum. Gjorde mig klar och sånt och åkte och hämtade upp sarah och åkte till skolan. Var bara jag och emma på fm-lektionen i början för att alla andra skrev NP. Så jag satt och pratade med annsofie och läsa en bok med olika klippningssätt. Klippte sedan lite sax och kam på annsofies dockor,
Åkte till stan och tänkte plugga, vilket inte gick så överdrivet bra. Gick istället på stan en stund med sandra, plattade hennes hår, åt och hade sedan en klippning, som gick jättebra. Jag blev nöjd med resultatet och det blev även kunden.
Jag har även ätit färska jordgubbar. När jag såg att det fanns blev jag alldeles lycklig inombords, gick och log lite förmig själv. Efter klippningen och innan min träning gick jag in på ica och köpte två till. Nog föratt de var små & ibland får man faktiskt gotta sig :-) Gud så jag längtar till sommaren nu, när jag kan äta de utan hinder.
Har snart mumsat i mig alla, men jag har även bjudit några.
träningen idag var.... geggig. Grus nu, och snön hade inte smällt bort. blött och lerigt.  bläää
Hemma nu och ska plugga,eller läsa ut den förbaskade boken, men jag har insett att jag inte kommer hinna läsa ut den, så jag skjuter upp det till det sista.
time to take a shower, see you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0