you make my heart go ding-a-ling-a-ling

fredag vilket betyder helg :-D
fullspäckad som vanligt.
Nu har jag engelska i tre timmar, sedan ska jag direkt till stan, till rebecca och hämta mig kjol och efter det ska jag hem och laga mat, lämna in kläder till klädbytardagen och sedan samling till matchen.
Efter matchen så  ska jag ut, station väntar på mig :-) dock förfest innan på kågevägen. Det kan inte sluta dåligt :-)
Och i morgon ska jag och rebbban basta, skrubba bort all död hud och bli fräscha, och sedan jobbar jag mellan 15 och 00.
Söndag har jag obligatorisk domarutbildning mellan 10 och 14.30 sedan träningsmatch borta mot mariehem så vi pyser direkt efter utbildningen. hemma vid 10 och då är det packning som gäller!
Måndag väntar np i engelskab, skriftligt. och sedan frisörlektion, en klippning ska göras då.
TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0