we know it very well

sitter nu på jobbet och dinglar med benen, någon har höjt stolen så jag inte når till marken. Inget jag kommer ge mig inpå at lösa.
GÅrkvällen blev superlyckad. Mamma stjussade mig till emelie där vi lånade hennes bil, hon skulle köpa en bikiniunderdel så vi åkte förbi stan och hämtade även vinet.
Handlade på coop och mötte sedan elin hemma hos mig. ELin och emelie ägnade sin tid åt potatisgratängen under tiden jag doppade jordgubbar, kiwi och physalis i vit och mörk choklad. Jag gjorde en svinrygg på emelie och en "boll" på elin. Vi började i tid så vi var klara i tid, så förrätten stod ute när gästerna börja slinka in, en efter en. Välkomstdrinkar sveptes eftersom förrättsvinet var på G.
Rostade mackor med skagenröra och till varmrätt Fläskfile, Potatisgratäng och Bea-sås. Plus en smaskig sallad med physalis mango och avocado bland annat. Vita vinet var faktiskt gott. Och jag tycker inte om vin det minsta. Röda var mer sådär, men jag lever ju.
VI hade hur mysigt som helst när vi tog favorit i repris med Yrke, Plats, Mordvapen. och alla andra roligheter.
Jag har sovit på hotellet eftersom jag började jobba för mer än en timma sedan. och eftersom jag inte ville sova själv tryckte jag anna och rebecca in oss tillsammans.
Nu tänkte jag göra lite våfflor, eller kika om det finns plättar. p&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0