Vi ses nästa gång

glädjen spirar i hela kroppen! sommaren är så nära att jag känner lukten, men i helgen kommer nog doften försvinna.
Idag hade jag frisörteknik på förmiddagen, vi klippte skägget på våra karlar. jag döpte min till ludvig, fråga mig inte varför. Han såg ut som en sådan, nästan.
Vi klippte sax & kam och flera andra sätt till han hade kort skägg.
Jag åt en halv degig plätta med en salig blandklick av sylt. Jordgubbssylten, är för mig är som kaviar med juice, var som vanligt blandad med vinbärs och lingonsylt. Det smakar så, så jag antar att det är rätt. Det var inte ljuvligt.
Tog kvart i tolv bussen till stan, och gick direkt på kupan, jag skulle hitta något att bära på lördag när jag ska likna en hippie, men jag slutaade i kassan endast ett par byxor strl 40. Ska sy litegrann och se vad som händer.
Gick på salongen och satt där och degade en stund, sprang på stan med sandra på hennes lunchm köpte därefter physalis och satt på salongen och tryckte en stund. Drack en kopp kaffe för att bli lite pigg och hade en klippning klockan halv 5. Jättesöt 7årig flicka. det gick fint, toppade det bara.
Fick lite bråttom eftersom jag var tvungen att vänta på mamma till hon hade stängning, så jag kom hem 25 över 6 och min träning började klockan 19.
träningen gick fint, men som alla torsdagar känns min kropp som spagetti, kokad.
Vi värmde upp med löpning, den kortare rundan, och sedan inomhus i en timma.
nu har jag precis duschat och tänkte krypa isäng.
söta drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0