TURKIET

Sola och bada i Piña colada
På sommarn é livet som bäst
Alla blir glada av Piña colada
Man röjer och hånglar på fest

Piña Colada to the people, aha




idag hade vi nationella i Eng B, gick sådär, hoppas att jag klarade det iallafall!
Sedan hade jag två klippningar, en sax & kam herrklippning och en damklipp, lika längder och helform. Gick bra faktiskt :-)
Har hämtat ut pengar, köpt bananer, vad saknas? TURKIET.
Love till de flesta. ta det lugnt, för det ska jag göra :-)
Emelie kom hem idag, kärlektill henne som intkommer träffas på en vecka till. NU SPRÄNGS JAG
planet går om 4 timmar. MAMMA <3 kan inte vänta längre
PUSSOCHKRAM. jag solar åt er och tar några drinkar åt er här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0