tur i oturen?

efter träningen så läste jag lite ur häftet, och cyklade med rebecca och jennifer till träningen. Jag tänkte vara ambitös och ta med pengarna för lotterna så jag lade de i min cykelkorg och tänkte " det kommer ramla ut" Sagt och gjort, ni kan gissa vad som hände? då jag kom fram var det inte kvar. "jag orkar inte" tänkte jag när jag cyklade hela vägen hem i gen, dryga 5-6 km. Jag hann tänka TUSEn tankar. Vill verkligen inte pröjsa 500 kr nu innan turkiet. Öppna dörren när jag kommer hem och vad tror ni ligger där mitt framför dörren? ja pengarna. tog bilen till träningen vilket kändes jäätteskönt efteråt. Hemma nu& träningen gick bra. Ska duscha och läsainnan jag faller in i drömmarnas värld. KRAM

6 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0