Tell me how I'm supposed to breathe with no air

image159
inga ord.



Egentligen, varför sitter jag här och lyssnar på jättebra musik när jag kan läsa min extremt bra engelska bok som ska vara utläst på fredag....?
Jag har precis lagat mat som jag ska snart äta. Tacos. Igen. Det är så gott och underskattat alltså. Jag kan inte få nog=) Jag känner ingen pepp på löpträning idag, ute. Det snöar och blåser och jag fryser redan nu =/
Familjen åkte nyligt till umeå för att kolla på en bil, jag hoppas att den var fin så får jag nog låna bilen till vi säljer den! skönt med sovmorgon isåfall! Ikväll ska jag nöta prison break också. eller varför inte nu?
det börjar spåra när jag tycker att hostmedicin är gott och dricker det som vatten. dags att agera.

Kommentarer
Postat av: N

Åh vad gott med tacos!

2008-04-07 @ 17:19:28
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: imma

låten är bäääst!

2008-04-08 @ 23:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0