sluta aldrig

gårkvällen blev helt lyckad.
Åt först plankstek med familjen, åkte förbi jobbet och lämnade några saker, sedan en sväng till ica och sedan till julia där förfesten tog plats. VI såg talang och sjöng lite smått!
Jag monica och anna gick till balzac vid halv 11 och redan då var det mycket folk. Träffade hur många som helst, så jag bytte kompanjoner ett flertal gånger. Dansade hela kvällen vilket jag känner i fötterna idag. Känner mig lite halvtrött, men det ska gå bra. Skippar kaffet, men jag klarar mig. Syndade igår och inte igen.
Jag kom till hotellet vid 2, så jag har nästan sovit 4 timmar. Och fem timmar i går. Kvällen kommer mest troligt att bli lugn. Har även match i morgonbitti så det blir inte så mycket sömn där heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0