Miss Sweden

jag förstår inte riktigt, tiden och dagarna går så himla fort framåt. Eftersom jag är ledig på måndagar känns det som att det är Tisdag idag, men icket. Provet idag gick bra faktiskt. 2 frågor jag är osäker på mitt svar, men jag svarade iallafall!
Även valde vi val inför tvåan, men eftersom jag har specialschema tror jag att det blir konstigt för mig. Vi fick välja mellan 100 och 200 poäng och jag har redan läst 150 av de, vilket betyder att jag inte fick välja det jag ville, Matte C eller Spanska. Jag kryssade i båda, men jag får se hur det blir i slutändan, jag kanske skippar allt.
Efter jag slutade tog jag bussen till stan, gick in på ica och köpte en sallad, tänkte variera mig från kanels supergoda sallader så jag tog en räksallad från ica och det ångrade jag fort när jag kom på mammas jobb och dom åt en sådan där.
Kilade en stund på stan med sandra och hittade äntligen en blommig kjol. Dock inte precis som jag tänkt mig, men gott och väl godkänd! Mamma slingade mitt hår. Folieslingor över hela håret, inte så överdrivet stor skillnad, men det guldiga försvann. vit magma blandat varvat med beige/sand färgiga=)
Blev snabba ryck när jag insåg att min träning slutade klockan 7 och inte började. Slängde i mig lite yoghurt från mammas jobb och en hårdmacka. Det var faktiskt ljuvligt.
träningen gick fint, tiden gick fort och det är så underbart roligt, måste springa vidare. En dammig trapp och en dusch väntar.
Föresten är det underbart med fint väder. Jag tänkte nästan plåga mig själv när jag valde strumpbyxor och skinnjacka, men till min förvåning frös jag inte. Hoopppas innerligt att det håller, för vädret gör mig så glllaad!
take care=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0