miss sunshine

jag sitter här och skiner, väktaren skakar mest på huvudet och tycker att jag är knäpp!
Kvällen har gått fort och allt har gått bra. Det var betydligt mindre folk än jag förberett mig på, vilket var till viss del en lättnad.
Fulla gäster som jag inte kan hålla mig för skratt åt. Sjukt roliga och allmänt fulla, och jobba ska det göra i morgonbitti klockan 7 och han beställde precis 3 st 6or GT. Inte mitt problem!
Slutar jobba på 25 och jag var precis och bad de föflytta sig till lobbyn, då tyckte de att jag skulle ha 50 % i baren. haha fyllon.
I morgon har jag iallfall skola till klockan halv 12, och sedan en klippning halv 4 och träning klockan 18. Det kommer att lösa sig suvertänt. Och helgen kommer bli strålande. pussbara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0