ler så lyckligt

jag sitter på jobbet och fick just kramp i magen, vet inte varför. Men ont är jag säker på att jag har!
Kvällen har än så länget gått väldigt segt eftersom det är så lite folk!
men jag hoppas att de tre sista timmarna nu ska rinna iväg.
Idag så steg jag upp strax efter tio. förundransvärt att jag var pigg eftersom jag gått och lagt mig efter halv 3.
Kom hem där någongång och gick och lade mig  nästan direkt.
Kvällen var roligt utom att jag fick lite ont i magen, kom halv 11 till förfesten och kvart i skulle vi vidare så fort gick det ner. och jag fick inte ner allt heller. men jag dansade till benen knappt orkade bära mig och träffade mycket folk gjorde jag :-)
Idag har jag städat och pysslat på. Tvättat två tvättar och packat litesmått. endast 2 dagar kvar. Prick om 48 h sitter vi på planet mot playan.
I morgon väntar först en domarutbildning klockan 10 och sedan bortamatch mot mariehem. och nationella i skriftliga engelskan på måndag. gud hjälp mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0