känn ingen sorg för mig

det är nästan tragiskt eftersom det är håkanh. men vem bryr sig om honom? en bra mening.
jag kom ganska nyligt hem iallfall. snöstorm??? våren var så nära att jag snubblade innan mållinjen.
Idag på svenskan skulle vi skriva ett talmanus och min hjärna stod stilla, knåprade ihop lite text och kollade titt som tätt exakt antal ord. Åkte med bussen till stan och därefter shoppade jag loss på kupan. En skitful väst jag ska ha i morgon!
Tog en latte på waynes med rebecca och bella när vi väntade på att klockan skulle bli halv 6! Då skulle vi nämligen träffas på ica för att inhandla middagen.
Kyckling i mangosås med klyftpotatis och världsgod sallad. satt bra i kistan eftersom jag är för kräsen för skolmaten.
Vi tog bilen till Ica och Hemmakväll, köpte fruktsallad och hyrde en film. En dålig B-film med Paris Hilton, så jag sov en stund av filmen, även fast jag inte ville.


Tågresan är bokad som tusan! fasiken så spontant. Vi började prata om det i tisdags och nu är det klart.
Det kommer nog bli skitskojj! Sarah,Ida, Emma & Emma, here we come=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0