just the way you are

tjobre. nu sitter jag på jobbet och har jobbat i 4 timmar. shitt alltså vad tiden går fick. fick chock när haf såg på klockan. har bakat sockerkaka , chokladrulltårta och morotskaka, så jag har haft saker att göra. Det är nästintill helt dött här, eller nyss var det 2 som åt middag.
Jag tittar ut och ser bara snö, mamma sa att det ska komma 2 dm snö inatt, och jag håller mina tummar för att det inte stämmer. Ska nog gå och sätta i motorvärmaren så bilen är varm och skön när jag slutar att jobba.
Provade mina bikinisar i dag och inser att det endast är 2 veckor kvar. shitt alltså :) wonderful
I morgon ska jag läsa och skriva engelska, det skavara klart på fredag, och jag har inte ens läst halva boken. Efter det ska jag antingen ut och springa eller gymma och sedan smita in på resia.
Matchen idag föresten, så vann vi. Även om vi gjorde typ våran sämsta match så vann vi!
Mellan jobbet och matchen hann jag fixa och dona lite i mitt rum, jag ska möblera om hade jag tänkt mig och sett PB. Det är så spännande att jag är helt fast. Har kvar halva avsnittet sedan är det paus i jättelänge. Tänkte få tid att se säsong 1 som jag inte har sett! Så, tillbaka till arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0