juni juli augusti

Jobbet gick bra igår, tiden försvann med vinden. Har förfärlig kramp i magen, det var nog för att ag ätit för många vindruvor och sagt till kicki att min mage pallar sånt. Men så var inte fallet. Kändes som att den skulle sprängas och svällde så det gjorde oont.
Per är i stan så han kom och hälsade på, vilket var roligt. Det var nog nyårsdagen jag såg honom sist, så det var fint.
När jag kom hem såg jag prisonbreak, och det var nästan så att jag ville fälla en tår. fint. så nu måste jag vänta in resten av avsnitten. Känner abstinens och måste se.gaaah :-)
Nu har ag planerat min dag, eller iallafall vad jag ska hinna med. Tvätta och byta sängkläder, läsa och skriva en logg om min engelskabok, gå in på resia om biljetterna, träna (kanske) och hälsa på hos pappsen! Fullfart. Tänkte även hinna styra upp lite i mitt rum, är så less på allting där.
När jag tittar ut känner jag ångest, över all snö, men när jag tittar på termometern blir det genast lite bättre. 3 plusgrader vilket betyder att snön smälter.
Skorna från dinsko är sågott som mina. dock kunde inte jag betala med mitt kort, så jag inväntar att mamma ska sluta. MIna "gamla" skor där ena skon är borta finns nog inte att köpa. men jag MÅSTE ha dom. tycker verkligen om dom. Jag kan inte finna dem på internet någonstans, så ag hoppas att emelie kan hitta dem i umeå.
Fick även skatteåterbäringen idag, skönt. Detär så att jag nästan måste köpa lite kläder. SKulle kännas ganska bra. :-)
jag är så gllllllad :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0