jag ser bara fel

Var och hälsade på lite på anderstorp idag. Först Karro, Anton och Camilla, sedan träffade jag camilla som idag blir fri som en bird. Grattis :-). Jag följde när Bella och Emmi åt lunch och sedan gick jag hem i det gråa och trista vädret. Blä alltså. Nollgradigt och mulet i stället för plusgrader och sol?
 
Varför så snygg?


ag funderar väldigt starkt på att beställa ett par skor från dinsko. eftersom jag har tappat bort EN sko av mina favoriter måste jag nog tröstköpa. det känns alltså förjävligt. hur kan man tappa bort en sko?
FÖr jag är stensäker på att jag lade ner båda i resväskan när jag var i stockholm, men det var bara en när jag packade upp och dom hade inte hittat någon på hotellet. typiskt

nu ska jag ta mig en tripp till stan, måste återigen lämna in min väska som går sönder utan anledning.  Sedan hänger jag en stund på mammas jobb innan hon åker med hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0