ingen som vet

jag har precis ätit, spagetti och köttfärsås, nu är jag redo för match!
Vi har två matcher idag. Först mot Ljusvattnet och efter den mot Morön. Det känns lite tråkigt att det är så sent eftersom 18årsfesten ikväll börjar halv 8.
Iallafall så har jag sytt till kläderna jag ska ha ikväll idag. Byxorna är så äckligt fula att jag skrattade ihjäl mig när jag provade dom. Och till råga på det sitter dom slimmat mot rumpan, och jag skämtar inte. En lång tshirt är ett måste, för det ser rent äckligt ut. + En ful väst så jag done.
Det kommer bli roligt iallafall, och jag hoppas att jag inte är den enda som kommer vara ful.=)
Nu ska jag locka håret, därefter cykla förbi jobbet och sedan till norrvalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0