inga svar

varför är kiwi så gott?
varför hatar jag alla radiolåtar?
varför ringer inte annette?
varför är det kallt på mitt rum?
varför sitter jag här när jag ska plocka ur diskmaskinen?
varför finns det inge mer pb?
varför har inte jag börjat nedräkningen?
varför är världen rund?
varför har jag så otur, nu när jag hittat mina kära skor är dom slut i min storlek?
varför frågar jag ?



gud vad jag bara älskar det hållet vädret är påväg att blåsa -> Sommaren.  Vår till att börja med & det är ett litet kliv i en lång promenad.
Slutade jobba för två timmar sedan ungefär. kom hem och åt middag. Grillad kyckling med jordnötssås och klyftpotatis. smakade helt gott.
jag funderar på om jag ska färga håret ikväll eller till veckan. Kommer mycket troligt att bli ikväll om jag inte somnar.
Jag satt och letade på jättemånga hemsidor och så hittade jag mina favvisar, och tro det eller ej. Men det fanns inte 37. Ska jag gråta?
hittade ett par liknande, men det var inte matta, som jag vill ha de. blä för det.
Annars är det en jättebra dag idag. Känner mig glad i hela kroppen, det sprattlar nästan.

                     
image164

Kommentarer
Postat av: lisa

haha vilka roliga frågor :'D
hoppas du får en underbar kväll! :)

2008-04-20 @ 17:09:33
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: emmelieee

Tja snygging!
Hissar eller dissar du So you think you can dance scandinavia på kanal 5? in på min blogg och tyck till :)

2008-04-20 @ 17:10:27
URL: http://emmsaan.webblogg.se
Postat av: Soha

Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag :)

2008-04-20 @ 17:16:56
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0