I'm caught between yes and no

Mums bara.
Igår fick vi sluta från svenskan en halvtimma innan, så jag åkte förbi på aurum och hämtade jordgubbarna Mattson beställt åt mig och en spritspåse.
Åt middag som bestod av kyckling, vilket var mumsigt. Skjussade runt stort sett hela familjen under kvällen.
Ylva och Emma hämtade jag upp och vi åkte till pappa där han ville att jag skulle provköra häns nya bil, en automat & Buick. Kändes tokigt från början, men väldigt smidigt. Vi åkte runt till Skelleftehamn och örviken. Träffade Jimmie sedan åkte vi hem där vi mötte Rebecca hos mig. Vi spelade ett spel och satt och pratade hela kvällen. Mysigt. Lugnt. Och Väldigt passande.
Gick och lade mig kring 2 och vaknade halv 10 och kunde inte somna om. Så jag läste norran och sedan dess har jag städa på litegrann, flyttat mina träningskläder och sånt.
Nu ska jag åka och handla, och ordna inför kvällen. det kommer bli SUPER :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0