I want you

Jag känner nästan ingen inspiration men pluggningen har gått förvånansvärt bra.
Jag har väldigt prestationsångest för Annsofie sa i dag att jag ligger på MVG om jagskriver MVGpå provet. Så jag känner verkligen att jag måste lyckas den här gången eftersom jag fick en poäng förra provet.
I söndags tränade jag för första gången på 11mannaplan, konstgräs. Lite skillnad från brännans gympasal och en hel fotbollsplan, men det var helt underbart. Sommaren kommer med stormsteg, iallafall våren. Jag säger inte att den snart är här, för då snöar det säkert i morgon. Ryktet går faktiskt att det ska snöa på lördag..

Jag började om skolan i dag efter 2 veckors ledighet.( en dag ledig, en dag injobbad och långfredag). Och det kändes faktiskt bra om jag skavara ärlig. Att börja om med heldag frisör, även om mycket tid gick bort.
Mycket prat & sedan massage.Därefter lunch och sedan var vi i gång! Tiden gick som vanligt fort och vi planerade även en liten tripp på sommarlovet. Jag, Sarah, EmmaE, EMmaC, Ida & Evelina.
Det blir nog fint, om vi kan åka samtidigt förståss!
Sommarlovet är så äckligtnära. 4 veckor till turkiet, efter det 3 veckor och sedan sommarlov. DEt är ju ingenting. Det här året har gått såjädra fort. Tänk i början av 1an när vi inte kände varandra, satt där helt oskyldiga & blyga (utom jag förståss,som alltid tar för mig). Nu har vi gått tillsammans i ett år.
Tänk om jag inte skulle kommit in,  hur skulle det då sett ut? Stundenten i närhet och planering för balen. Vad skulle hända efteråt? Jag är glad att jag slipper besvara frågan.
Ska läsa det sistanu och sedan sikta högt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0