I play by my own rules

jamenja! ledig idag, och det har flytit på!
Steg upp kvart över nio, gjorde mig i ordning och träffade sandra på salongen halv 11 och klippte henne. Därefter gick vi på kanel och åt av de världsgoda salladerna. Lika gott som vanligt.
Vi gick sedan på stan, så jag köpte bland annat solglasögon och tights. Allt för turkeeey. Sjukt nära nu alltså.
7 dagar

Efter stan så cyklade jag hem och tog därefter bilen för att handla och nu har jag precis lagat mat, endast att mamma inte har hunnit hem än stoppar oss att äta. Kebab i tunna bröd och en sås, halverst mango, men ändå inte! Ska bli gott iallfall. Vet inte hur jag kom på det, hittade bara på!
Ska äta jordgubbar och plugga efter maten, känner att jag har motivatien på topp :-) PUSS&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0