I just...

underbara dag, ta aldrig slut.
Jag mår bara så bra idag, skolan gick fort så jag åkte in till stan, pratade med sandra och mamma på salongen, beställde skorna eftersom jag behövde mammas kontokort eftersom jag inte har visa.
Jag sprang en stund på stan, köpte en jättefin body, blå och vitrandig. KOmmer sitta som smort nu i sommar, jag ska se brun ut.
Sedan så köpte jag min bikini, eller ja. Jag såg den i Stockholm men kunde inte bestämma mig, men nu hade jag gjort det:-)
Nu ska jag läsa i min engelska bok som aldrig kommer ta slut och sedan börjar jag jobba klockan fyra. det verkar vara lika mycket i dag som igår. men jag överlever ändå. det är ju så underbart idag=====)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0