how do you expect me?

jag fick sovmorgon men ändå var jag klar en halvtimma innan jag ska åka, hur lyckas jag?
så jag hinner läsa igenom hår & hud kapitlet lite mer noggrant och andas ut för. Jag har haft ganska mycket den här veckan och det fortsätter
Onsdag: Skola 9-11.30, Jobba 11.45- 17, träning 17.30-19, emma & resten
Torsdag: Skola 9-11.30, Jobba (Klippning)16-18, jobba hotellet 18-00 + träning
Fredag:Jobba 5-8.30, Skola 9-16, Förfest & Utgång
Lördag: Jobba 6.30-15
Söndag: DM match och jobba 15-00

Jag tycker att det är rätt skönt att ha mycket att göra, om jag inte gör något speciellt så städar jag eller sitter vid datorn, bara för att tiden ska gå fortare, alltså inget nödvändigt utan väntar bara på att tiden ska gå, och så vill jag inte spendera mitt liv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0