hippie

det blev verkligen stressigt idag, jag skulle hinna locka håret och cykla förbi jobbet, så jag kom försent till samlingen.
Vi vann i allafall 1 match och förlorade 1. och jag fick en tshirt på köpet, vilket var rätt värt eftersom jag har tappat bort alla mina träningströjor. spårlöst
Matchschemat var förskjutet så vi kom inte förrän 10 till Helena & Julias Hippiefest. Skitstilig var jag. Byxorna var så läbbigt sexiga alltså. det var sjukt roligt faktiskt.
Det ända trista var att OK hade stängt så jag malin och rebecca hann aldrig äta någon middag, så det kurrar i min tomma mage. Och en till grej som var mindre roligt var att en tjej knäade mig i låret och en annan stämplade/sparkade mig på fotleden typ ankeln. Det kändes som foten nästan skulle lämna benet ungefär. Ett stelt ben och fett blåmärke blev svaret på den frågan.
På max kände jag mig utstirrad. Men vad? Tur att dom hade något att titta på :) Jag bryr mig inte ett dugg, livet går så mycket enklare då:) PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0