hallo

är helt trött i skallen, jag har varit i gång stort sätt hela dagen.
började med att hämta upp sandra på salongen för att sedan åka till skolan. Där skulle vi först rulla heldocka permanent på förmiddagen och sedan folieslingor och sådant.
vi fick sluta kring kvart över tre, efter en lååång genomgång om permanent, den kändes iallfall lång eftersom jag var trött och höll på att somna!
Skjussade Sarah på sunnanå och åkte därefter till jobbet.
Jag har jobbat sedan dess och börjar känna mig slut eftersom det har varit middag för 180 ikväll.

Igår var jag och hälsade på ppappsen och pluggade litegrann, hann inte klart, men gjorde faktiskt rätt mycket.
Läste lite engelska eftersom jag inte kunde somna, med levande ljus skitmysigt. Men somna kunde jag inte ändå och det känner jag idag.
Energi har jag ändå, som vanligt. Duracellkanin som kicki kallar mig. det kanske stämmer?
ssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0