hallo

dagen började med stress, duschade, klädde mig och allt det. 5 minuter innan jag ska köra så hittar jag inte min dator, letar besatt överallt men ger upp och ringer mamma eftersom hon tog in den i fredags. Hon kommer inte ihåg vart hon ställt den, så jag skiter i den.
Kom på pricken i tid och skulle till skolsyster för häslosamtal, bullshit. Hon har nog bara lite att göra. Inget viktigt att jag har eksem efter benskydden eller något annat.
Lektionen slutade halv tolv och jag åkte till stan, där åt jag lunch med hela skaran från salongen uppe på viktoria. Supergod Kycklingtacos!
Hade en klippning klockan 16 vilket gick fint, mycket hår och långt!
Började på hotellet klockan sex, har hunnit äta middag och baka. Diskat och plockat undan efter mig. Det var nyss en engelskman så jag fick glänsa med engelskan, not.
Muntligt nationellt prov i engelska b i morgon, så det passade utmärkt. dags att fortsätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0