FREDAG!

När min väckare ringde i morse drömde jag om turkiet, eller om att jag var påväg dit, med lilllinda, sandra & elin. Det spårade iallfall,men jag ville allt utom att stiga upp.
Tog mig en dusch för att få lite värme, ´även fast jag visste innan att jag skulle börja frysa eftersom att det är svinkallt i mitt rum.
Idag har jag iallafall en fullspäckad dagframför mig, med överdrift.
Just nu sitter jag i Älvans klassrum och återigen har jag engelska. Efter lunch har jag Svenska B och hela dagen känns bara överdrivet jättejobbig. Fredagar som brukar vara bäst, är helt åt skogen för mig.
Efter skolan måste jag ordna kläder tilllördagens bravader och sedan träffa tjejerna på ica för inhandling av mat.
Maten ska tillagas hos rebecca där resten av kvällen ska spenderas. supermysigt. puuuuuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0