FAN

jag hatar när inlägg försvinner, men det är bara att bita ihop!
Den här dagen har sprungit bort, och jag vet inte riktigt vilken riktning.
Gick skola från klockan nio till klockan kvart över 3. väldigt skönt med sovmorgon eftersom jag körde i morse.
stjussade emma x3 till stan innan jag körde till jobbet och har jobbat sen dess. tiden har gått jättefort, kanske det beror på att det har varit mycket folk. fullt hotell (= biobiljett YES :-) ) och en 2rätters + en 3rätters, vem vet?
Nu är iallafalll väktaren här så det är inte länge till stängning. Det ska blir ruggigt skönt att krypa ner i sängen efter en lång dag.
I morgon väntar först skola, matrialkunskap och därefter jobb. Utan tvekan ställde jag upp när städet hade kris. pengar som pengar! Sedan träning i tältet! Så skönt. Dagen kanske avslutas hos emma, vilket mycket troligt blir mysigt, men jag hoppas att det blir lite prison break där på slutet också. Har varit jättedålig på att se det på senaste tiden, men det var så grymt spännande igår att jag måste se.
och för att inte glömma turkiet. Jag laddar som bara den alltså, planerar det mesta i skallen bara för att inte glömma bort. Min nyttiga vecka går som smort, bra laddning inför beachen 2008 som ska vara prickfri. OCH magrutor på tre veckor. NU kör vi. Rebban, Bella & Sandra, vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0