cuatro

morsning!
alla dagar bara rinner iväg, jag hinner inte riktigt med. det känns som jag nyss steg upp, men icket.
Hade frisörteknik på förmiddagen, vi gjorde labbar med permanentvätska, fixérvätska ammonikak och sådant.
Åkte med sarah till stan, och gick till mammas jobb.
Gick en stund på stan, var tvärt på ungdoms och sånt. Jag köpte vita tights och nya örhängen, jag lyckades tappa ett påväg till skolan.
Jag glömde även min mp3 på skolan vilket känns bajsigt. Måste absolut komma ihåg att ta de i morgon, annars blir det inte roligt. Ska ordna all musik och sådan till turkiet.
hittade en jättefin klänning på gina, men som så många andra passade den inte alls på mig. alldeles förstor. Passade bra på sandra så det blir nog hennes nästa inköp! avis.
Nu ska jag iallfall städa litegrann, har träning klockan sex och sedan ska jag och grilla vid älven med rebban, emma bella, angelica och arvid :-) mummi
sedan är det helg i morgon. och helgen har varit fullplanerad redan sedan förra helgen.
bra eller dåligt ? jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0