Clap ya..., Let's do it, you ready?

YES Engelska Nationella muntliga delen är avklarad. Och det gick nästan bra. Jag kände att grammatiken inte var på topp, men whatever :-) Det kändes rätt bra faktiskt.wwwwwiho :-) känns skönt att ha gjort det! För jag pratade ganska mycket.
Min morgon idag började inte särskilt bra. Vaknade när väckaren ringde och var jättetrött, när jag skulle ställamig utt trampade jag på mitt örhänge som jag lagt vid sängen sådet börjar blöda från tån, gjorde inte särskilt ont, men det var lite äckligt. Åkte till skolan, var lite stressad men vi började klockan 9 så jag hann i tid.
Emelie ringde precis och det kommer bli great. Hela "gamla" tjejgänget samlas med 2 rätters, dryck och tilltugg, Så jag elin och emelie ska handla tillaga och äras :-) haha. Jättemysigt och jag är verkligen taggad.
Emelie frågade också om jag ville följa till lövånger ikväll och festa. Blev lite beslutsånges eftersom jag inte är särskilt peppad på fest och så var det tänkt att jag skulle hitta på något med ylva. Vi fårse, känns som att jag hellre vill ha en tekväll ( även om jag inte tycker om te, men det är en lugnkväll!) än fest. I morgon kommer det bli findricka. 6 vinare är tanken och en välkomstdrink.
Nu är det lunch PUSSAr

Kommentarer
Postat av: index

go here for the greatest loan anywhere


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0