Att vara lycklig är att ha ett gott humör.

KÄRA DAGBOK
Jag kom nyligt hem från imma, där såg vi A walk to remember, lika bra varje gång och några krokodiltårar färre. Hur underbart är det inte?


Jag känner mig bara så glad. Oberskrivligt nästan, och jag vet inte riktigt varför. Men jag vet att jag trivs med det.
Det är nästan så att jag vill skriva en lista som jamies, jag har min i huvudet, men kanske lika bra att skriva ned den så jag kan fylla på utan att glömma bort någon annan. Frisör. Punkt 1 och så vidare.


Jag lyssnade på Rihanna i dag under tiden jag jobbade. Jag fick nästan fjärilar i magen. Jag tänkte tillbaka när jag väl stod där, förbandet hade lämnat scenen och hon var påväg in. Tårar i ögonen och jag kunde aldrig föreställa mig hur underbart det skulle vara. Det var som mina förväntningar och tusen gånger bättre. Det tog slut när det knappt hade börjat, men att uppleva det. no words.
Chris B, Avril L och Kelly C är några andra jag vill uppleva live. Sinnesjukt egentligen. Kelly spelar på hovet på fredag och jag sitter här. Avril spelar 28/6. Stadsfesten, av alla dagar på hela året? jag känner ånger. Vilken enorm känsla, måste nog sluta drömma nu.

I morgon har jag frisörteknik halva dagen, och så ska jag till skolsystern. Det får jag absolut inte glömma, det vore pinsamt, eftersom jag har skrivit det på spegeln vid min arbetsplats och på tavlan med stora bokstäver.
När jag slutat ska jag in till stan, har en kund klockan 16, och sedan börjar jag jobba klockan 18. Vi har egenträning, löpning som jag försöker klura ut var jag skall klämma in. Det blir nog på lördag, när jag slutat jobba.

Sommaren gör mig så lycklig. Planeraren som jag är har snart planerat upp hela sommaren, om jag kan det. Först skolavslutning, sedan bröllop, semester med familjen i sverige, gbg med frisörtjejerna, stadsfesten, jobb, roadtripp, pdol, nolia. Jag får rysningar, vill bara att det ska vara nununu! 7 veckor kvar och det snöar.... ppppust

Kommentarer
Postat av: myran

mm längtar också till sommaren!

2008-04-09 @ 23:04:35
URL: http://menmikkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0