23 april

gud så tiden springer iväg när man har roligt. det är snart maj och det känns som mars, men det är ett steg nämare sommaren.'
Igår var jag och hämtade ut mina fina skor på posten, satt perfekt så jag var glad!
Nationella idag hopppas jag att det gick bra. Skrev först om en uppgift,1,5 a4 sidor och insåg att jag hade valt fel, så jag började om. men klar blev jag, 2 timmar innan sluttiden, så jag tog bussen till stan, köpte aftersun och en sjal att vira runt huvudet så jag inte svimmar. Träffade emma och elin så jag följde de och satte oss i solen, de åt glass och nötter och jag bara njöt :-)
Kan inte riktigt bestämma mig om det blir utgång på fredag eller inte. Jag har ju DM match, men jag hinner båda om jag vill.
Nu tänkte jag laga lite mat, tortillatårta blir det idag, jag hoppas det blir smaskigt, annars är det emmas fel :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0