young girl

fredagen var helt grym! skulle vara lite mer planerat med helt klart långt över godkänd=)
i går gjorde jag nästan ingenting, emma och eve åkte hem till piteå vid 1, jag städade lite och gjorde ingenting, sedan började jag jobba 18, var 40års kalas, inte så lverdrivet med folk, men helt okej, slutade vid halv 2!
idag sov jag till halv 11 ungefär. följde mamma och kevin på stan för att kevin skulle ha jeans, övningskörde till stan, snart är jag grym=) åt lunch på stigs innan jag övningskörde ännu mer!
Spelade tennis med rebban, gick bra om man jämför med hur dålig jag är=)
övningskörde till pappa och nu är jag här. somnade på soffan direk efter middagen, tänkte ge mig ut för att springa, men det är kolsvart ute, jag vet inte om det är lampor runt vägen så jag stannade inne.
har en impackning i håret jag ska tvätta ur och tänkte lägga mig tidigt!
I morgon är det tema och det kommer nog bli mums!

image63
ida, elin, ida , julia, fanny , denise , emmac , evelina, emmae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0