So listen while I make it clear

HEJ! helgen har varit lugn, garanterat behövd!
eller lugn, ja 2 matcher men utom det! Blev silver idag, var så nära, vi orkade inte riktigt hela matchen. är iallfall glad att vi spelade så bra. hela matchen var stolpe ut. det är tråkigt att vi aldrig har turen med oss!
Direkt efter matchen åkte jag hem, duschade sedan gick jag en promenad med emma som slutade hos rebban!
måste skriva om praktiken till i morgon, har dock ingen aning vad jag ska skriva, men ida sa att det skulle vara ett A4! jag får lirka ihop något!
tänkte en tidig kväll, men jag antar att vi får se hur det blir med den saken!
Har ihelgen satt över massa låtar till den här datorn, hade en ynka låt. så nu börjar det gå lite segt =/
nu börjar det bli tid för att sätta igång med skrivandet. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0