selfish girl

Tema i veckan, känns verkligen sådär!
Idag var nog den längsta dagen på vääldigt länge, kändes iallfall som det, och till råga på allt såg vi två filmer om kroppspråket á 30 min. var nära på att somna!
Kom hem vid 4, skulle se film med jimmie, somnade på sängen, kvart över fem lagade jag middag som jag och jimpa åt! därefter tänkte jag vara duktig och göra klart svenskan, men det blev att se hockey och därefter CSI. Har hunnit göra litegrann, har bara kvar att skriva om Nusvenskan. Var hem och hämtade några papper och grejer till gympan och därefter sprang jag runt nyhamn.
Tänkte sova nu, helgen kommer att bli toppen och Anna kommer att bli 18 =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0