hej världen!

känner mig på topp idag=) med=)
praktiken är slut vilket är mindre roligt! kul att träffa klassen igen dock!
Klippte emelie idag, eller toppade så det är inte precis synligt!
gick på stan en stund, köpte en kjol, har länge letat en dylik och där var den!
Provade min älsklingsjacka. och jag villså gärna ha den!!!!!!
ska till emelie nu, eller tillatt börja med att kissa, håller för tillfället att kissa ner mig!

Imorgon är det sista seriematchen, och kaif som väntar. i onsdags när vi mötte dem med u18 lottade vi laget, varje placering, det var hur roligt som helst=) jag blev vänstermittfältare, fungerade helt okej!
I morgon är det som sagt sista matchen och på söndag är den junior dm-final! med ungefär 100% säkerhet vinner vi silver=) annars krävs det underverk.
I morgon väntar en störtskön kv'll med anna monkey cammen och emelie=) inte helt fel!
Nu ska jag iallafall klä mig och bege mig till emelie, kan nog hålla mig till de=)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0