välkommen till världen!

tiden går så tusans fort, redan 23 oktober, nu är det snart jul nyår och min födelsedag :)
jag tycker dock inte om vintern så jag hoppas att det går fort. vintern är snöig och kall, det ända positiva är att det är supermysigt. det luktar speciellt, att tända ljus är mysigast i världen och därför överdoserar jag ibland!
Igår var jag ledig, ellerja ledig och ledig. jobbbade på hotellet mellan 7 och 15.30. var personal/praktikanter överallt, men det är väl helt okej, det är bara att se vara nöjd och le!
Hade körkortsteori mellan kvart över fyra och kvart i sex. var lite trött i början och det var nära att jag skulle somna, helt uppriktigt. Då vi ändå är inne här tänkte jag också erkänna att jag aldrig, eller okej vi ska inte ta i men, kommer lära mig allting om bilen =O. om vilken olja som ska vart, hur allting fungerar egentligen och så vidare! det kommer bli ett mysterium.
Efter teorin cyklade jag hem med min underbara bike och inväntade ett samtal från emelie sominte tog så länge innan det anlände. vi skulle på ljusparty (?)! var mysigt, massor med ljus, fika osv =)
Missade alltså hockeyyn, men mamma höll mig uppdaterad, förlust dock! hann faktiskt se sista perioden!
Såg hockeykväll och sportspegeln eller sporten innan jag gick och lade mig. Kunde inte sova på länge kändes det som, men somnade gjorde jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0