the truth don't slip

ännu en gång svenska!
skulle skriva klart svenskan men jag är redan klar, har inte gjort någonting vettigt idag utom att skriva ut stolparna och övat litegrann!
Igår hann jag med allt jag tänkte, pluspoäng till mig=) teorin gick bra, pratade om parkering och så vidare.
Cyklade hem och hämtade datorn sedan cyklade jag till emma! vi slöade en stund innan vi lagade plättar, med två kockar kan inget gå fel ;)
Blev goda, gjorde lite svenska, hon försökte envisa sig att vi skulle lyssna på lw, men inte en chans, så otroligt dyster och glädjeförstörande musik!!!!!!!!
hon ville dock inte lyssna på rihanna heller, men jag var nöjd ändå.
VI + kalle och hans kompis såg csi innan jag cyklade hem! 




love

ALICIA KEYS - NO ONE!!! <-- bäst musik just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0