the answer is simple!

HEJ=)
dagen har varit helt underbar - frisör hela dagen i ända! eller nästan!
humöret är på tok ovanför topp och allt är underbart=)
FIck även höstlov idag! = ledigt från skolan i 1 och ½ vecka=)
Hade körkortsteori idag! en polissnubbe var och pratade en massa! jag hoppas att jag kommer ihåg det han sa, för mitt eget bästa!
Fick hämtning direkt efter och ¨åkte till pappa! har varit med jimmie när anna och pappa har varit på föräldramöte! VI har hunnit med en massa, spelat fotboll, sett hotell kantarell, lekt med sjörövarbåten, läst sagor och nu har han förhoppningsvis somnat! jag höll iallfall på somna mitt i nattsagan! =)
I morgon ska jag nog till stan med halv 12 bussen får se om jag kanske tar en tidigare, måste kolla upp busstiderna! tänkte vara till nytta i morgon! städa, städa, handla, på stan och köpa deo, vattenfast mascara och ansiktsvatten!!!! obs. glöm ej!
ska handla till klassfesten i morgon=)=)=)= eller föresten i övermorgon(fredag) hela den här veckan har gått superfort, endast 3 lektioner!!!
Tänkte även göra klart engelskan och fortsätta med hantverksorienteringen!!! kändes en aning tråkigt! kanske hälsa på handels?? vi får se hur långt tiden räcker!
höll på att kissa i brallan så jag sprang på toaletten, tog med mig ett päron på vägen och jnu sitter jag och hickar!
ska se vad det är på tv! kyss

Kommentarer
Postat av: Erik

inte kanske hälsa på handels, du måste hälsa på handels!

2007-10-24 @ 21:51:33
URL: http://erikj.blogg.se
Postat av: Anton

Ja, det måste du!

2007-10-24 @ 22:12:24
URL: http://aenton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0