no one!

sitter och nöter alicia keys!
helgen har synnerligen varit helt godkänd!
För tillfället kommer jag inte ihågvad jag gjorde i fredags. justja jag var först och åt middag hos amanda. Jag och camilla hade köpt på wok and roll! började jobba klockan sju men innan dess hände världens sjukaste grej.
lisette och hennes kompis skulle stjussa mig på jobbet från brännan, de hade inget cykelställ men envisades ändå att stjussa mig, så john(hennes kompis) öppnade fönstret och höll i min cykel som rullade på som vanligt, vinglade hit och dit! jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när vi kom ut på e4an. höll på skratta ihjäl mig och oroade mig om min kära cykel undertiden han kunde ha dött eller dylikt, herregud ändå!!!!! tog länge att smälta!
serverade iallfall på jobbet, gick bra. var lagomt med folk! slutade vid halv 12 och sov med sandra.
väckaren ringde ungefär kvart över sju. klädde mig och gick ned!
frukosten gick helt okej, var bara 27 som skulle äta, mattson fyllde år så jag och sandra tänkte vara söta, så vi släckte alla lampor i köket och disken, la lakan över ´köksbänken och tände massor med ljus, jag gjorde havregrynsgröt som han gillar och sandra skrev en skylt, han blev glad=)
slutade vid halv 1 och skyndade mig hem.
på kvällen blev det en smula bråttom, kom hem, bytte om, fick stjuss till brännan till klubbfesten, fungerade men inte något mer. alla över 18 festade resten satt och rullade tummarna och väntade på att få fara, utom en gång när vi var med och uppträdde som bakrundsdansare och kör =D
Vid 9 cyklade jag till monica och såg film, och ett under att jag INTE somnade, eller faktiskt så vet inte jag om jag slumrade till några sekunder, men det tar vi en annan gång=) cyklade hem vid 12 och det var halkigt som attan, men med mina dobbdäck ramlade inte jag! Läste aftonbladet innan jag somnade.
Vaknade och slöade till halv 1, duschade, trallade på och tog emot ett samtal från min kära classmate emmae. hon ville fika och stigs blev svaret! satt där till 4 innan jag cyklade hem. tänkte inte sova men jag dog i soffan, tvingade migsjälv upp vid fem och gick ned på mitt rum, städade litesmått och var duktigt. Nu har jag ätit och pratat med emma i tele. orkade inte cykla till henne så jag stannar hemma ikväll. mitt mål just nu är att gå och lägga mig nio men vi får se hur den saken slutar.
I morgon börjar jag jobba 7, för är som alltid ledig på måndagar! efter det har jag tänkt att vara duktig och städa, måste bara komma ihåg det=)

hej för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0