inga problem

godmorgon!
sitter och lyssnar på en låt och frukosten är precis uppäten!
sitter och tittar i norran, och nästan överallt är det lösvikt för 3.90 =( inte för att jag blir sugen eller så, eller jag har inget begär längre UTOM igår. var som sagt i luleå på ett café, skulle dricka varm choklad till min macka och det var sstoora marsmallows i, jag satt och luktade på dom ganska länge=) men om jag ska vara ärlig så är jag inte ens sugen på godis & just nu har jag varit utan i 10,5 veckor=) känns otroligt bra! eller såg precis skumtomtar..
tänkte börja med att duscha nu, sedan KANSKE göra bort engelskan, sätta mig på körskolan vid datorn där och gå ut och gå med rebecca!
Ikväll blir det att träffa gammelgamla klassen, alltså 9c, inte hela dock men endel=)
Jag vet att jag börjar bli tjatig nu med nedräkning och så, men för den som ville veta så är det 72 dagar kvar=)


Om jag ska hinna men att göra engelskan är det på tiden att jag hoppar i duschen!
tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0