I'm gone make you say you love me

HEJ=)
har precis ätit middag. fläskfile på menyn idag! mamma åkte till stockholm så jag är utsedd till kock hela helgen=)
är sjukt trött men ännu gladare. sitter här och ler åt mig själv. fråga mig inte varför=)
anna och monkeydonk ska komma tonight kanske elin emma och emelie. jag tror att elin är skitzo eller dylikt, hon skulle vara med frida hela helgen, men hon skulle ändå komma för att hon hade inget att göra(?) ajja vi får se vad resultatet blir!
sov hos emmac idag, med idal! en aning jobbigt att i stort sätt alla i klassen har namndubbletter eller namnfemlingar (alltså 5 med lika namn) igår såg vi + några till beck! myselipys, följde hockeyn på norran eftersom att SR inte hade sin turdag i går.  slutade vid halv 12 åt lite mumsig(???!) mat och cyklade till stan, hittaderätt direkt=) köpte några grejsor, träffade elin och helena för den delen också=)
när jag kom hem tänkte jag direkt handla, men det blev att jag satte mig i soffan och där stannade jag. sov kanske i 40 min innan jag tvingade mig själv på  coop för att inhandla mat, frukt och bröd! kände mig ganska vuxen när jag gick där och blippade!
Lagade maten och här sitter jag. ska dammsuga mitt rum och trappen hade jag tänkt mig, hade också tänkt göra bort svenskan, men det blir nog bara en tanke till på söndag!!
I morgon väntar jobb, eller iallfall frukosten! ska bli skönt att vara hemma själv. få känna lugnet och ha på precis hur hög musik jag vill=) i like that=)

love

ps får föresten inte glömma att berömma Rihanna och Chris=) det är bara sååååå underbart. jag vill gifta med med chris, eller egentligen inte, men tanken lät cool=)
http://www.youtube.com/watch?v=cnrN1OIXfmg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0